Watch me



Jag har köpt mig en ny klocka igår, det var på tiden!! Hehe
Nämen påriktigt, jag har gått i 2 år med klocka konstant och när då bandet går av så känner man sig lite handikappad men det har aldrig blivit att jag köpt en ny. Och snacka om handikappad när man inte har mobilen eller det är slut batteri på den! Vi är beroende av att veta vad tiden är 24/7. Bara på väg till bussen kollar jag klockan minst 2 ggr i minuten för att se så jag säkert hinner till bussen eller om jag måste springa. Jag vet exakt på vilken punkt jag ska vara kl 10.19 för att hinna med bussen som går 10.22.
Sen köpte jag även lite smått krimskrams som lösögonfransar, hårfön, kammar, såpbubblor till Thea, och så. Bara nödvändiga saker! Jag har upptäckt Nille. Världens bästa butik verkligen! De har allt möjligt från inredning, köksting, badrumsaker, godis, leksaker, städgrejs osv. Det är god kvalitet och superbilligt, dessutom massa fint!! En nästan exakt likadan ljuslykta kan kosta 350 på ett annat ställe men 50 på nille, love it. Den lådan med texten "Love is patient, love is kind" som är på första bilden har jag köpt där ♥ Någon som har lust att införa denna butiken i Sverige? För det finns inte ännu, skulle LÄTT funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0