Vikt-tapp

Det värsta med att gå ner mycket i vikt på kort tid är att tappar man rutinerna i en vecka så går man lika snabbt upp i vikt igen! Jag har inte gått upp helt till där jag började igen men det är på god väg. Därför tänkte jag idag att NU, nu är det dags igen, mina gotte-dagar är över! Jag tänkte gissa på hur mycket jag kan gå ner i vikt på 1 vecka så får vi se hur nära jag kommer det. Tyvärr kommer detta bara vara på kost då jag inte kan träna ännu men jag ska göra vad jag kan!

På 7 dagar tror jag att jag kommer att gå ner...................

Startvikten imorse var på 59 kg.
Bläää jag börjar gråta, det betyder att jag gått upp 3,1 kg på 13 dagar!
Men det är inte så konstigt, det har blivit ett antal chips / ostkrokspåsar, massa kakor, glass, MASSA choklad osv. Uff, jag är en riktig gottegris. Och utan träningen blev det mitt fall. Jaja, idag har jag vänt om igen. 2 kg på 1 vecka är mitt mål!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0