Spontanfest

Igår blev det lite spontan-fest. Vi blev bjudna hem till Tatjana med några andra par. Fantastiskt fin lägenhet har hon, och utsikten är to die for, synd att jag lämnade kameran hemma, jag behöver köpa mig en liten fest-kamera! Otroligt kul att komma sig ut ur lägenheten litegrann. Det var väldigt trevligt även fast Örjan blev allt för full, och som ett barn "Örjan kan du inte äta lite?" "Nej!" "Örjan kan du inte bara vila lite här bak i soffan innan vi ska hem?" "Nej!" "Örjan, du har redan somnat 8 gånger här" "Nej! Jag har inte somnat, vad snackar du om??"
Tur att jag har lärt mig handskas med honom när han är sån, man bara skojar lite och flörtar lite så gör han precis det man vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0