Order från styret

Kul att läsa igenom allt jag skrivit tidigare, nu var det nästan ett år sen! Men jag fick en förfrågan från min kusin att börja igen så vi gör ett litet försök. Början på detta året låter precis som förra. Slutat röka, slutat festa, börjat träna, börjat äta nyttigt. Haha! Samma sak varje år. Men skillnaden är att i år funkar det faktiskt. (Måste ju klara det när man lovat mamma). Jag har hållt mig från rökningen i 50 dagar, snusade istället för att mest bli av med vanan att röka. Nu de senaste 7 dagarna har jag använt Onico istället för snus och det går faktiskt bättre än förväntat! Jag byter dock ut nikotinen mot koffein, LOADS of coffe! Jag har varit på jobbet i 94 minuter och just precis hällt upp min fjärde kopp kaffe, eller var det nummer 5?

Träningen är SÅ igång, från nyår fram till förra veckan gick jag ner 6 kg!!! Då på träning och kost, jag är ju egentligen en riktigt slask, äter bara chips och liknande. Nu har jag inte varit helt i form den sista veckan och kan nog inte komma igång med träningen igen förrän nästa vecka möjligtvis men jag lääängtar!! Jag ska gå ner lite mer och sen blir det bara uppåt i muskler;) Jag kan nog inte förklara hur härligt det är att komma igång igen, att ha en hobby igen!

Jag skickar en tanke av kärlek till alla mina nära och kära ute i världen, glad alla hjärtans dag!:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0