Fixar'n

Nu ni ska ni få höra vad jag äntligen har lyckats med.
Jag har fixat norskt bankkonto. Efter fyra månader!! Jag är inte den bästa på att ta tag i saker men de brukar bli gjorda tillslut iallafall. Sen har jag även efter fyra månader köpt mig en mobil och ett norskt simkort. Numret fungerar inte riktigt än, måste först till skatteetaten och få ett nytt personnummer. Hittills har jag bara haft ett D-nummer men man var tvungen fixa nytt skattekort efter nyår och blablabla. Hursomhelst så ska jag ordna det i veckan när jag hinner. Det är inte den finaste mobilen jag köpte direkt dock om man säger så. Jag gick in på Clas Ohlsson och sa ''Ge mig eran billigaste mobil, kan vara en riktig skitmobil, jag behöver bara kunna ringa med den'' Sagt och gjort. Men den har sin charm ändå;)
Jag tar tag i mitt liv og jeg liker det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0