Nytt år, nytt liv

Jag försöker, och hittills går det faktiskt riktigt braa. Jag har tagit upp träningen sen jag kom tillbaka till bergen i tisdags. Jag har inte ätit något onyttigt. Jag har ätit regelbundet och dessutom har jag lagat allt själv. Jag har tillochmed gått och lagt mig rätt tidigt och stigit upp rätt tidigt om man jämför med hur det är i vanliga fall. Igår tog priset, då la jag mig kl 23. Jag ska inte dricka så mycket alkohol denna månad heller. Snacka om nytt liv alltså. Måste bara se till så att det håller i sig också.
Vi körde piloxing i tisdags, helt sinnsykt vad jag hade träningsvärk sen. Men riktigt kul var det iallafall. Onsdag blev det bara lite gymmande. Torsdag jobbade jag från halv elva till 23 så då fick det bli en vilodag. Fredag körde jag först step och sen lite i gymmet. Snart tänkte jag springa iväg och köra lite i gymmet idag också. Niice.
Gammal bild från 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0