EN KULEN NATT NATT NATT

Ligger utvilad i sängen, det är faktiskt riktigt skönt att ha ordning på livet. Sov lite väl länge men det får gå för idag då. Snart dags att stiga upp och göra lite mat för gymmet kallar. Jag har bokat in mig på Jazz, Pulse och sen core. Kommer att vara helt slutkörd sen. Jag har redan riktigt träningsvärk i vaderna och lite överallt.
Jag har börjat drömma så himla mycket, det känns galet verkligt också. Lyssna på detta..
Natten till igår så drömde jag bland annat att tony friade till mig, dock med 2 stycken ringar och de var verkligen inte särskillt fina om man säger så. Inatt drömmer jag, bland myyyycket annat, att jag berättar för tony vad jag drömde natten innan.. Hur twisted är inte det?
Nu stiger vi upp, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0