FÖDELSEDAGSFESTEN

Vi ska sy och vi ska sticka
vi ska görat ska ni tippa
för den stora galakvällen
-
Såå.. Nu har jag duschat och städat en massa, inte riktigt klar än men det mesta på första etage är klart och det är ju det viktigaste eftersom att det är där vi ska vara. Ikväll är det då alltså min födelsedagsfest, fyller år imorgon men hur tråkigt är det inte att festa på en måndag om man jämför med en söndag, P.S. Jag saknar Luckan D.S.
Imorse eller jaa.. Vid ca 15 eller 16 så kom Daniel och Nina in på rummet med en födelsedagssång och 2 paket. Det var en jättefin tunika, som jag kanske ska ha idag, och en underbar tavla där det var en massa kort på mig och Nina sen vi flyttade till Norge och en massa hjärtan och smile-gubbar runt. Jättefint verkligen! Ninas motivering varför vi tog presenterna och sången idag löd ungefär såhär:
-
''Jamen du kommer vara så tråkig imorgon, sova bort hela dagen och vara bakis, dessutom kanske jag kommer jobba och då kommer vi inte ses på hela dagen''
-
True story. Förra födelsedagsfesten låg vi alla i sängen till ca 21.
Dags att fortsätta fixa och trixa nu då. Pussss
P.S.S. Vart är mina sambos? De försvann för säkert 2 timmar sen och skulle bara till affärn som ligger precis nedanför :O D.S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0