DAG 06 - MIN DAG

Haha, passar ju alldeles utmärkt.
I måndags jobbade jag hela dagen så jag hade inte möjlighet att skriva denna då, så jag gör det nu istället. Ämnet passade perfekt efter som att det faktiskt var min dag, min födelsedag, bursdag, birthday osv. Jag vaknade tidigt, var nog fortfarande onykter tror jag. Tänkte att jag skulle vakna eftersom att jag fått ett samtal från Ståle på Naboen som ville att jag skulle komma och provjobba igen. Det var tydligen ett svårt val mellan mig och en annan tjej. Så jag försökte se film, somnade lite halverst och trodde inte att jag sovit men efter en halvtimme så ringde väckaren och jag tyckte att det gått 2 sekunder. Jag trycker i mig lite snacks från gårdagen och börjar göra mig klar. Ska först snacka lite med ägaren och det går bra, han var svensk och jag tror att jag lyckades charma in mig lite. Resten av dagen gick inte dåligt, inget gick direkt fel men det kändes inte lika bra som första gången. Kanske för att jag var trött och bakis. Till jobb-mat fick jag plankstek, TRÅKIGT. Just när jag skulle sluta så kom det upp att jag fyllde år samma dag och jag tror att det var ett plus, då vet han att jag ställer upp. Jag får veta om några dagar om jag fick det eller inte, hjälp. När jag kom hem däckade jag rätt snabbt, sån trevlig födelsedag hade jag P.S. GRATTIS PÅ MIG SJÄLV, 22 BAST D.S.
Festen på söndagen var riktigt trevlig, jag får berätta om det senare.
Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0