DAG 04 - DET HÄR ÅT JAG IDAG

Väldigt intressant ämne....
Då ska vi se....
Jag vaknade sent och hade bråttom till jobbet så jag tog en pepparkaka och 2 maryland-kakor som stod framme på köksbänken. Jag fick även med mig 2 mandariner men åt bara 1 när jag kom till jobbet. Sen tog jag mig en 7Up som jag drack från lite då och då under kvällen. Nästa gång jag stoppade nått i magen så var det 2 gafflar med en gul jättegod kaka. Tillslut kunde jag iallafall spise lite riktig mat från julbuffén. Då blev det medisterkaker med potatis och brunsås. Mums. Sen kom desserten in och jag åt daim-kaka och jordgubbs-fromage och en jordgubbe plus 3 blåbär som var garnityr. Om det räknas så blev det sen en öl, ett glas rödvin och sen 3 glas vitvin med en macka med ost och sen lite extra ost. Haha. Jag känner att mina matvanor är rätt bra. Många dagar blir det bara några tuggor fromage och sen inget mer för man har inte tid och jag orkar aldrig fixa nått innan jobbet. Sinnsykt. Jag har bott här över en månad och har max ätit mat hemma 5 gånger. Nu må jag sova. Berättar mer om dagen imorgon, men då skippar vi mat-snacket. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0